torsdag 1. august 2013

MINI MAKEOVER





Hei igjen! Jeg har flere små og småstore prosjekter på gang her hjemme for tida, og her er resultatet av et av dem. Benkene på kjøkkenet har fått en ny fresh farge. Jeg var temmelig lei av fargen de hadde, aubergine, også ble det jo mye finere med turkise benker nå som jeg har flyttet lampa fra glasstua og inn på kjøkkenet. Nå føler jeg at kjøkkenforlengelsen endelig ser mer ferdig ut, selv om gulvlistene fortsatt mangler...! Ellers så tok jeg litt av med Banksy-utskrifter i går... :-)

Nå skal jeg rense gulvteppene, leide maskin i går. Jeg fulgte et råd om å vaske flossteppene mine med vann og balsam, men hadde jo ikke sjans til å få de tørre igjen før de surnet... selv om de hang ute i 25 grader... håper,håper at rensen gjør susen, hvis ikke blir det en teppekrise her...! :-/

Ha en fin første august!

1 kommentar: