mandag 27. mai 2013

PIMPET POOL



Jepp, da har jeg pimpet poolen! Jeg hadde tenkt å finne et nøytralt stoff å kle det i, men kom over denne plastduken på Ikea (som er det stikk motsatte av nøytralt ute i naturen..) som var så bred at jeg kunne kappe den på langs, og med en pris på 29kr meteren ble det mye billigere enn noe annet alternativ jeg kom på. Også er det jo litt gøy med prikkene da,og på avstand syns faktisk bassenget mindre nå enn da det var knallblått med hvite stenger. Spent på hvordan det holder seg gjennom sommeren, vær og vind vil vel vise.

Ha det fint så lenge :-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Takk for kommentar på bloggen min!
    Da oppdager jeg nye blogger også:-)

    Morsomt å pimpe poolen!

    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem fra Anne/ mine fiine

    SvarSlett