søndag 19. mai 2013

DIGGER ZEBRA








I går kom pakken fra h&m, og jeg hadde helt glemt at jeg hadde bestilt et par zebra-håndduker sammen med alle barneklærne, så jeg ble naturligvis jublende glad. Jeg liker zebramønsteret så utrolig godt, og syns det tøffer opp badet. Og sammen med plantene jeg reddet fra min datters rom gir det litt safaristemning. Ellers digger jeg også at det har blitt grønt der ute, selv om det klør litt i nesa... :-)

Flott søndag til deg! Og husk å stem på meg i Bruktduellen da ;-) mas mas mas!

2 kommentarer:

  1. Så fint bad du har :) Likte den smale hyllen under speilet, og at du hadde to vasker, det er jo luksus! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Veldig kjekt med to vasker ja, spesielt med to unger som krangler om alt til tider, mindre knuffing med hver sin vask ;-)

      Slett