søndag 28. april 2013

PÅ'N IGJEN!

Hentet fra Elle Decoration Italia



Hjelp! Jeg falt av bloggverden! Med omgangsyke, påskeferie, influensa, sydenferie, halsbetennelser, og mange rydde/sortere prosjekter på gang i huset ble bloggen bare satt helt til side. Hadde ikke inpirasjon og ork, men nå kommer lysten snikende tilbake :-D

Vi har som nevnt i forrige blogginnlegg vært en tur på Gran Canaria, herlig! Og sånn bortsett fra å nyte varmen, glede ungene, slappe av på solsengen osv... så hadde jeg et par shoppingønsker for turen; Ett par enkle tøysko eller litt skikkelige sandaler og gjerne en fin interiørting som minne om turen. MEN det skulle vise seg å være veldig vanskelig å få oppfyllt, butikkene i områdene vi var i var enten dårlige strandbutikker med solblekede flipflops og souvernirer lik de mamma kjøpte da vi var der sist (på 80-tallet!), eller alt for fjonge damebutikker med stive priser. Småfrustrert gikk jeg rundt i mine slitne og svette sko hele ferien :-/ Heldigvis for min lille shoppingtrang kom jeg over denne vakre oksen på flyplassen, og pluss noen interiørblad ble jeg da fornøyd likevell :-)

Ha en fin søndagskveld! Selv gleder jeg meg til 'Hele Norge baker' som begynner om noen få strakser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar