onsdag 13. mars 2013

HERLIGE HYLLER


Vakre Vaco! Av Dennis Tormen. Han står også bak denne lampen, genialt at kjøperen kan bidra til designen selv ved å velge skjerm/skål selv:



Circular Walking Bookshelf av David Garcia
Behøver ikke å bare stå på barnerommet denne her! Fra Etsy
Pacman av Ginepro Design

Jeg holder på å tømme den store Expedithyllen min fra Ikea, og leter etter inspirasjon til ny hylleløsning...åh det er så mye fint! Tenk å ha en rosa ku til interiørbøkerne og bladene mine! Men det er litt vel ambisiøst å prøve seg på noe sånt, tenker jo å mekke til noe selv så må nok gjøre det noen hakk enklere ;-) Dessuten er det jo ikke mine bøker som trenger hyller, men min makes science fiction-samling, så en rosa ku hadde neppe blitt akseptert og heller ikke sommerfuglen, men pacman derimot... :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og falt pladask for kuhyllen i denne saken. Vet du om det finnes en forhandler i Norge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Nei jeg klarer ikke å spore opp noen forhandlere dessverre... Alt jeg finner om bokyllen linker bare til designerens hjemmeside: http://dennystormen.com

      Slett