torsdag 28. februar 2013

UTFORDRING SPISEPLASS


Med dette bildet deltar jeg i BoligPluss sin utfordring: Spiseplassen. Det er litt flaut... Jeg var jo med i en konkurranse hos de for ikke lenge siden med en helt annen spisestue, en jeg så stolt viste frem og kom til finalen med (!!).  Utfordringen den gang var noe man hadde laget selv. Slik så det ut sist, tatt fra motsatt vinkel:


Jeg skrøt jo fælt av det hjemmesnekra bordet mitt, men da jeg kom over eikebordet og benken på finn til ca 2000kr så måtte jeg jo bare slå til, det er vel forståelig det ikke sant?  Det hjemmesnekra bordet skal bli arbeidsbord på atlieet, så det blir tatt i bruk igjen :-)

Men uansett, hvis du har lyst til å stemme på meg i utfordringen 'Spiseplassen' blir jeg kjempeglad! Trykk på den lilla firkanten til høyre ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar