onsdag 16. januar 2013

SOFAKROKEN





Jeg er superfonøyd med Ikea Karlsfors-sofaen vår. Spesielt etter at jeg malte de lyse trebena svarte. Sofabord derimot... Det har jeg sett etter i flere år, jeg finner aldri et som er helt slik jeg vil ha det. Jeg er lei av utallige midlertidige løsninger av hjemmemekka og malte bruktbord. Nå har vi et rundt, svartmalt og med sotet glassplate. Helt greit, men litt dystert med svart sofa, svart stol og svart bord. Jeg er heller ikke komfortabel med kombinasjonen glassplate og barn - da min nevø knuste bordet over seg som 2-åring. Alt gikk fint, men så skummelt! Så hvis det ikke var for det hadde jeg helt klart satt bordet fra Gubi Pedrera (oppe til høyre) høyt på ønskelisten, vakkert! OX Design O-Table (under til høyre), er også kjempefint, det er trukket i skinn og skal dermed bare bli finere med årene. Mon tro om disse to bordene (begge hentet fra Møbelgården) er stødige på sine tre ben på det tykke teppet vårt..? Det flotte marmorbordet og de kule putene er fra BoConcept.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar